نیوایت
ساعات‌کاری همه روزه 9 الی 20
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برنامه رژیم سه ماهه

420,000تومان

توضیحات

رژیم سه ماهه

قابلیت‌های رژیم سه ماهه

شاید بسیاری از افراد این تصور را داشته باشند که رژیم سه ماهه غذایی به معنای کاهش میزان غذای مصرفی با هدف رسیدن به یک وزن ایده‌آل است. اما در حقیقت این تصور اشتباه می‌باشد. در واقع یک رژیم غذایی استاندارد می‌بایست دارای سه رکن اصلی باشد. این ارکان شامل زمان مصرف غذا، نوع غذا و مقدار آن می‌باشد.

رژیم سه ماهه که با سبکی نوین و توسط متخصصان مرکز نیودایت نوشته و طراحی می‌شود دارای تمامی این ارکان است. این رژیم در مدت سه ماه و با مراحل مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید علاوه بر رسیدن به وزن استاندارد، سبک زندگی خود را نیز به سمت بهتری سوق بدهید. برای بررسی بیشتر این برنامه در ادامه با ما همراه باشید.

روند رژیم در برنامه رژیم 3 ماهه به چه شکل است؟

برای اجرای یک برنامه به صورت حرفه‌ای می‌بایست در گام نخست با قابلیت‌های آن و سپس با روند اجرای آن آشنا شد. برنامه رژیمی سه ماهه مرکز رژیم درمانی نیودایت به صورت مرحله به مرحله برای اجرا به متقاضی داده می‌شود‌. در این برنامه غذایی سه ماهه حدوداً ۱۵ مرحله وجود دارد. در مدت زمان اجرای این برنامه شما عضو یک گروه در نرم افزار تلگرام شده که در این گروه یک پشتیبان به سؤالات شما پاسخ می‌دهد. پس از اتمام هر مرحله یک گزارش کامل از چگونگی تغییرات وزنی خود تهیه کرده و برای پشتیبان خود ارسال می‌کنید.

سپس بر اساس تغییراتی که داشتید برنامه مرحله بعد نوشته شده و برای شما ارسال می‌شود. پس از اتمام این برنامه رژیمی متناسب با شرایط و میزان رضایت خود اگر تمایل به ادامه داشته باشید می‌توانید فرم تمدید برای ادامه این برنامه را تکمیل کنید. از مزیت‌های گروه تلگرامی می‌توان به وجود فایل‌های ورزشی و تغذیه‌ای مختلف برای تسهیل اجرای برنامه اشاره کرد. از ویژگی‌های دیگر این برنامه وجود جایگزین‌ها پرکاربرد می‌باشد. به همین خاطر این برنامه هیچگونه احساس خستگی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

در رژیم سه ماهه چه مواد غذایی مصرف می‌شود؟

همانطور که اشاره کردیم نوع، مقدار و زمان مصرف غذا از ارکان اصلی یک رژیم غذایی اصولی هستند. این رژیم سه ماهه نیز که یک رژیم با سبک نوین می‌باشد اغلب غذاها را شامل شده و با اجرای آن افراد احساس خستگی نخواهند کرد. جالب است بدانید برای این احساس یکنواختی نکنید قادر هستید غذاهای پرکاربرد را با مشورت پشتیبان خود در مرکز رژیم درمانی نیودایت جایگزین غذاهای دیگر نمایید. البته برای این کار محاسبه میزان کالری آن غذا بسیار مهم بوده و نباید از حد مشخصی فراتر برود.

میزان کاهش وزن با این رژیم

یکی از مهم‌ترین مواردی که همواره قبل از اجرای یک برنامه رژیمی مطرح است میزان کاهش وزن به کمک آن می‌باشد. میزان کاهش وزنی که برای یک ماه در نظر گرفته می‌شود بر اساس عوامل متنوعی مانند سن و حتی متابولیسم بدن چیزی بین ۳تا۶ کیلوگرم است. در همین راستا می‌توان گفت پس از اتمام این برنامه رژیم سه ماهه میزان کاهش وزن ۹تا۱۸ کیلوگرمی انتظار می‌رود‌. بدون تردید هر چقدر که پایبندی شما به برنامه غذایی و اجرای آن بیشتر باشد میزان کاهش وزن شما به حداکثر نزدیک‌تر خواهد بود‌.

کلید موفقیت هر رژیم غذایی کاهش وزن مطمئن و سالم است. کاهش وزن تدریجی روش مطمئن‌ تری نسبت به رژیم‌ های سخت و سنگین است. بنابراین رژیم سه ماهه یک رژیم مناسب برای از دست دادن مقداری از وزن شما خواهد بود. البته همیشه باید بدانید که مشورت با یک پزشک متخصص تغذیه بهترین روش برای کاهش وزن است.

اگر بعد از رژیم‌ های یک ماهه، دو ماهه به دنبال کاهش بیشتر وزنتان هستید می‌ توانید، از رژیم سه ماهه و رژیم پنج ماهه نیز استفاده کرده و با رژیم تثبیت وزن آن را ثابت نگه دارید. راز موفقیت هر رژیم غذایی کاهش کالری دریافتی بدن است. شما می‌ توانید با مصرف میوه و سبزیجات و مایعات کافی در کنار ورزش و فعالیت بدنی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به وزن ایده‌ آل خود برسید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه رژیم سه ماهه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *