نیوایت
ساعات‌کاری همه روزه 9 الی 20
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رژیم دو ماهه

330,000تومان

توضیحات

رژیم دو ماهه

قابلیت‌های رژیم دو ماهه

رژیم غذایی برای تحکیم سلامت بدن و دستیابی به شک استایل ایده‌آل بسیار مهم است. اما انتخاب رژیم غذایی استاندارد نیز اهمیت مختص به خود را دارد. رژیم دو ماهه که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت نوشته شده می‌تواند یکی از مهم‌ترین ابزار برای کاهش وزن قابل توجه و رسیدن به وزن و استایل مناسب باشد. این رژیم غذایی که یک رژیم با سبک نوین می‌باشد دارای روند و پیشروی قابل قبولی بوده و ویژگی‌های قابل قبولی دارد. برای شناخت بهتر این برنامه غذایی در ادامه با ما همراه باشید.

روند رژیم در برنامه دو ماهه به چه شکل است؟

اجزای این برنامه دارای روند مختص به خود می‌باشد. این برنامه دارای ۱۰ مرحله مجزا و همراه با پشتیبانی روزانه بوده که این پشتیبانی در یک گروه تلگرام صورت می‌گیرد. در واقع شما می‌بایست پس از اتمام هر مرحله تمامی نکات و تغییرات بدنی خود را به پشتیبان مشخص شده ارائه دهید. سپس متناسب با تغییراتی که داشته‌اید یک برنامه جدید به شما داده شده و وارد مرحله بعدی می‌شوید. در صورتی که قصد تغییر یک ماده غذایی در برنامه موردنظر را داشته باشید با کمک پشتیبان خود می‌توانید آن را تغییر دهید.

در این گروه تلگرامی برای استفاده بهتر شما از برنامه فایل‌های ورزشی مختلفی قرار داده می‌شود. همچنین در این گروه موارد دیگری مانند مطالب مشاوره‌ای و تغذیه‌ای به همراه روش پخت هر غذا به همراه میزان کالری آن‌ها قرار داده شده تا بتوانید به شکل صحیحی برنامه خود را پیش بگیرید. با اتمام این برنامه رژیمی در صورتی که مایل به تمدید و ادامه آن باشید می‌توانید فرم ثبت نام مربوطه را تکمیل کرده و رژیم خود را ادامه دهید. علاوه بر این در طول این دوره برای رفع ابهامات خود می­توانید از پشتیبان مربوطه کمک گرفته و سوالات خود را با او مطرح کنید.

در رژیم دو ماهه چه مواد غذایی مصرف می‌شود؟

برای بسیاری از افراد حذف مواد غذایی پرتکرار کمی سخت و نشدنی است. به همین خاطر این برنامه غذایی دو ماهه که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت طراحی می‌شود دارای تمامی مواد غذایی بوده و هیچ یک از اقلام مصرفی حذف نمی‌شود‌. در واقع با توجه به میزان کالری مصرفی موردنیاز مقدار مشخصی از هر ماده غذایی لحاظ می‌شود. این نکته موجب شده تا در مدت زمان اجرای این برنامه نیازی به استفاده از داروها و یا مواد غذایی عجیب نباشد.

میزان کاهش وزن با این رژیم

برای اینکه بتوان میزان کاهش وزن تقریبی خود با استفاده از این رژیم را محاسبه کنید بهتر است ابتدا به برخی عوامل مؤثر در آن دقت کنید. بدون شک عوامل مختلفی نظیر سن فرد و مقدار متابولیسم بدن او از تاثیر زیادی در کاهش وزن خواهند داشت. همچنین به هر میزان که به برنامه رژیم دو ماهه موردنظر که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت طراحی می‌شود پایبند باشید میزان کاهش وزن شما بیشتر خواهد شد. اما در حالت کلی می‌توان یک بازه تقریبی بین ۳تا۶ کیلوگرم را برای هر ماه در نظر گرفت. با توجه به این رقم پس از اتمام این برنامه پیش بینی می‌شود که میزان کاهش وزن فرد موردنظر چیزی حدود ۶تا۱۲ کیلوگرم باشد.

اگر دوست دارید که وزنتان را در مدت دو ماه کاهش دهید، باید به دنبال یک رژیم دو ماهه مناسب باشید. در واقع کاهش وزن یک معادله ریاضی است. شما هنگامی وزن کم می‌ کنید که انرژی دریافتی شما کمتر از انرژی مصرف شده باشد. یک رژیم خوب نباید سنگین باشد تا فرد بتواند آن را ادامه دهد. همچنین باید تنوع کافی داشته باشد تا از غذا های تکراری خسته نشود.

در کنار رژیم ورزش نیز نقش مهمی در کاهش وزن و روی فرم آمدن بدن دارد. علاوه بر رژیم دو ماهه لاغری شما می‌ توانید از برنامه‌ های دیگری مانند رژیم یک ماهه، رژیم سه ماهه، رژیم پنج ماهه و رژیم تثبیت وزن نیز برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده خود کمک بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژیم دو ماهه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *