نیوایت
ساعات‌کاری همه روزه 9 الی 20
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رژیم تثبیت وزن

300,000تومان

توضیحات

رژیم تثبیت وزن

قابلیت‌های رژیم تثبیت وزن

کاهش وزن زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بتوان وزن ایده آل را کنترل و تثبیت کرد. در واقع رژیم تثبیت وزن به مراتب از کاهش وزن حساسیت‌های بیشتری دارد. به همین خاطر بهترین کار استفاده از یک برنامه غذایی استاندارد برای تثبیت وزن می‌باشد. رژیم تثبیت وزن که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت طراحی شده است دارای قابلیت‌های مختلفی بوده که با اجرای آن هرگز احساس خستگی و یکنواختی در فرد ایجاد نخواهد شد.

از قابلیت‌های کاربردی این رژیم می‌توان به وجود دستور پخت غذاهای رژیمی و جایگزین‌ها اشاره کرد. این قابلیت موجب تثبیت برنامه راهنمایی رژیمی شده و به افزایش تنوع وعده‌های غذایی در برنامه کمک می‌کند. در ادامه به بررسی روند اجرای برنامه رژیم تثبیت وزن و نکات پیرامون آن خواهیم پرداخت.

روند رژیم در برنامه تثبیت وزن به چه شکل است؟

چگونگی روند اجرا و عملکرد برنامه رژیمی یکی از اصلی‌ترین نکات برای تثبیت وزن می‌باشد. برنامه رژیم تثبیت وزنی که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت نوشته می‌شود به صورت گام به گام و مرحله‌ای اجرا خواهد شد. در واقع برای اجرای این برنامه یک پشتیبان حرفه‌ای برای شما در نظر گرفته شده که پس از عضویت در یک گروه تلگرامی می‌توانید سوالات خود در رابطه با برنامه غذایی رژیم موردنظر را مطرح کنید.

جالب است بدانید که پس از پایان یافتن هر مرحله یک گزارش جامع از شما در رابطه با آن مرحله گرفته می‌شود. در این گزارش تغییرات وزنی و رژیمی شما بررسی می‌شود. سپس بر اساس این تغییرات یک برنامه حرفه‌ای برای مرحله بعد طراحی خواهد شد. به این ترتیب و به صورت مرحله به مرحله وزن شما تثبیت شده و دچار نوسان وزنی نخواهید شد. در انتها نیز با اتمام برنامه رژیم تثبیت وزن خود می‌توانید برای تمدید این برنامه فرم مربوطه را تکمیل کرده و برای پشتیبان خود ارسال نمایید.

در رژیم تثبیت وزن چه مواد غذایی مصرف می‌شود؟

در برنامه رژیم تثبیت وزن از تمامی مواد خوراکی و وعده‌های غذایی پرتکرار و رایج استفاده می‌شود‌. اما میزان و نحوه مصرف این اقلام بر اساس شرایط بدنی شما در نظر گرفته خواهد شد. همانطور که اشاره شد در طول این برنامه روش پخت انواع غذاهای پرکاربرد و رژیمی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اما شما می‌توانید در گروه تلگرامی از فایل‌های ورزشی و انگیزشی موجود نیز استفاده کرده و در جهت تسهیل اجرای برنامه رژیمی خود از آن بهره ببرید‌. به طورکلی این رژیم با سبک نوین و بروز طراحی شده و حاوی تمامی غذاهای رایج می‌باشد.

نکات کلیدی برای تثبیت وزن

برای اینکه بتوان وزن استاندارد خود را تثبیت کرد می‌بایست از یک برنامه غذایی اصولی بهره برد. اما علاوه بر این برنامه یک سری نکات کلیدی نیز وجود دارد که اجرای این برنامه و رژیم تثبیت وزن را ساده‌تر خواهد کرد. یکی از این نکات در نظر گرفتن این برنامه غذایی به عنوان یک سبک زندگی است. توجه به این نکته باعث می‌شود تا شما با شوق زیادی برنامه را اجرا کرده و احساس خستگی نکنید.

یکی از نکات دیگر خودداری از انجام کارهای استرس‌زا است. شما باید آرامش خود را حفظ کرده و همواره ورزش کنید. سعی کنید در کنار ورزش میزان آب زیادی نیز بنوشید. مهم‌ترین نکته توجه به وزن و نظارت دقیق بر روی آن می‌باشد‌. به این ترتیب می‌توان رژیم تثبیت وزن را به شکل اصولی اجرا کرد.

چالش انگیز ترین مسئله برای افرادی که رژیم لاغری می‌ گیرند، تثبیت آن و بالا نرفتن دوباره وزن بدن است. آمار ها نشان می‌ دهد که تنها ۲۰ درصد از افرادی که رژیم گرفته‌ اند برای مدت طولانی توانسته‌ اند وزن خود را حفظ کنند. البته شما باید به این آمار ها توجه نداشته باشید زیرا می‌ توانید با ورزش کردن و کنترل استرس از افزایش وزن جلوگیری کنید. البته معمولاً لازم است با یک رژیم تثبیت وزن تناسب اندام را حفظ کرده و میزان کالری دریافتی و مصرفی بدن خود را متناسب کنید.

در رژیم تثبیت وزن شما باید ورزش را ادامه دهید و هر روز صبحانه بخورید. علاوه بر این باید مصرف پروتئین را تا مقدار مجاز بالا ببرید. البته باید به طور منظم وزن خودتان را کنترل کنید تا در صورت افزایش وزن با یک رژیم مناسب دوباره آن را به وزن ایده‌آل خود برسانید. اگر شما رژیم یک ماهه، رژیم دو ماهه، رژیم سه ماهه و رژیم پنج ماهه را رعایت کرده‌ اید و به نتیجه رسیده‌ اید لازم است با گرفتن یک رژیم تثبیت وزن از بالا رفتن دوباره وزن خود جلوگیری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژیم تثبیت وزن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *