نیوایت
ساعات‌کاری همه روزه 9 الی 20
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برنامه رژیم پنج ماهه

580,000تومان

توضیحات

رژیم پنج ماهه

قابلیت‌های رژیم پنج ماهه

یک رژیم پنج ماهه غذایی استاندارد می‌تواند قابلیت‌های متنوع و زیادی داشته باشد. رژیم ۵ ماهه مرکز رژیم درمانی نیودایت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قابلیت‌های مختص خود را دارد. این برنامه دارای دو هدف مهم تحت عنوان حفظ سلامت و کاهش وزن اصولی می‌باشد. برای رسیدن به این اهداف اجرای برنامه به صورت مداوم و بدون وقفه از شروط اصلی می‌باشد.

این برنامه رژیم برنامه در مقایسه با سایر برنامه‌های دیگر از برخی مزایا برخوردار است. یکی از مزایای آن داشتن امکان تخفیف در خرید بسته‌های رژیمی می‌باشد. این بسته‌های رژیمی حاوی مواد غذایی گوناگونی نظیر برنج قهوه‌ای، چای، خرمای مخصوص، سبوس برنج مرغوب و … است. در ادامه به معرفی بیشتر این برنامه رژیمی خواهیم پرداخت.

روند رژیم در برنامه ۵ ماهه به چه شکل است؟

روند رژیم در برنامه رژیم ۵ ماهه بسیار حرفه‌ای و توسط متخصصین مجرب مرکز رژیم درمانی نیودایت برنامه‌ریزی شده است. در واقع برای انجام این برنامه می‌بایست چیزی حدود ۲۵ مرحله مختلف را سپری کرد. به محض شروع برنامه شما وارد یک گروه تلگرامی شده که در این گروه یک پشتیبان حرفه‌ای تا پایان برنامه شما را همراهی می‌کند. در حقیقت شما می‌توانید سوالات خود در راستای اجرای دقیق این برنامه را از پشتیبان خود پرسیده و یا از چگونگی اسفاده از جایگزین‌های پرکاربرد مطلع شوید.

روند اجرای این برنامه به صورت مرحله‌ای بوده و قبل از ورود به هر مرحله نیاز است تا گزارشی از شرایط خود در مرحله قبلی را آماده کرده و برای پشتیبان ارسال نمایید. در ضمن شما در گروه تلگرامی می‌توانید فایل‌های ویژه‌ای در راستای چگونگی از غذاهای پرکاربرد، فایل‌های ورزشی و تغذیه‌ای رژیمی و … را مشاهده کنید. تمامی این محتوا در راستای تسهیل استفاده از برنامه رژیمی طراحی شده است. این رژیم با سبک نوین و جدیدی نوشته شده و دارای تنوع غذایی متعددی می‌باشد.

در رژیم ۵ ماهه چه مواد غذایی مصرف می‌شود؟

حرفه‌ای بودن یک برنامه غذایی را از مواد غذایی موجود در آن می‌توان فهمید. در واقع یک برنامه غذایی استاندارد باید تنوع مواد و وعده‌های غذایی در آن بالا باشد. این برنامه رژیم ۵ ماهه نیز متناسب با شرایط بدنی هر فردا دارای تنوع غذایی بسیار بالایی است. همچنین امکان جایگزین غذاهای پرکاربرد نیز در این رژیم وجود دارد. البته برای جایگزین غذاهای پرکاربرد می‌بایست با پشتیبان خود در گروه تلگرامی مشورت کنید تا میزان معقول و بهینه آن برای شما محاسبه شود. به این ترتیب می‌توان گفت علاوه بر اینکه هیچ غذایی حذف نشده شما می‌توانید در این رژیم غذاهای پرکاربرد را نیز جایگزین نمایید.

میزان کاهش وزن با این رژیم

میزان کاهش وزن به عوامل و نکات متنوعی بستگی داشته و به صورت تقریبی بیان می‌شود. متابولیسم بدن یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در کاهش وزن می‌باشد. بدون شک هر چقدر متابولیسم بدن شما بیشتر باشد میزان کاهش وزن نیز بیشتر خواهد بود. در ضمن سن هر فرد نیز در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد. به صورت حدودی می‌توان گفت در این دوره رژیمی ۵ ماهه که توسط متخصصان مرکز رژیم درمانی نیودایت طراحی می‌شود چیزی میان ۱۵تا۳۰ کیلوگرم کاهش وزن قابل انتظار است. برای این که میزان کاهش وزن شما به سمت حداکثر باشد نیاز است تا این برنامه را به صورت پی در پی رعایت کرده و به آن پایبند باشید.

کاهش وزن ساده نیست و یافتن و عمل کردن به رژیم لاغری برای کاهش وزن نیز آسان نمی‌ باشد. حتی ممکن است با داشتن یک رژیم غذایی وزنتان کاهش نیابد زیرا کاهش وزن به عوامل گوناگونی مانند سوخت ساز بدن، وزن، میزان خواب و … بستگی دارد. بعضی از افراد چاق می خواهند که بسیار سریع وزن کم کنند. اما معمولا موفق نخواهند بود زیرا برای نتیجه گرفتن باید به رژیم خود پایبند بود و تایم کافی داشته باشید.

رژیم پنج ماهه یک برنامه رژیمی ایده آل و متناسب است زیرا در صورت کوتاه‌ تر شدن رژیم ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید. اگر شما از رژیم یک ماهه، رژیم دو ماهه، رژیم سه ماهه رضایت کافی را نداشته اید، می‌ توانید با یک رژیم پنج ماهه در کنار رژیم تثبیت وزن به نتیجه رضایت بخش خود برسید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه رژیم پنج ماهه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *