نیوایت
ساعات‌کاری همه روزه 9 الی 20
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برنامه رژیم یک ماهه

230,000تومان

توضیحات

برنامه رژیم یک ماهه

قابلیت‌های رژیم یک ماهه

رژیم یک ماهه غذایی از جمله موارد مهمی است که در راستای حفظ و بهبود سلامت بدن می‌بایست به آن توجه شود. بسیاری از افراد که دچار اضافه وزن و چاقی هستند برای رسیدن به وزن ایده آل نیازمند داشتن یک برنامه غذایی استاندارد می‌باشند. یک رژیم یک ماهه می‌تواند برای افرادی که قصد دارند به تازگی شروع به کاهش وزن کنند گزینه مناسبی باشد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این رژیم می‌توان به بازه کوتاه مدت آن اشاره کرد.

در این بازه می‌توان به خوبی با شرایط کلی رژیم گرفتن و تغییر عادات غذایی ناسالم به سالم آشنا شد. این رژیم یک ماهه در ۵ مرحله و همراه با یک پشتیبان حرفه‌ای پیگیری می‌شود. تمامی این موارد می‌تواند در یک ماه و با بهترین نتیجه رخ دهد. در ادامه با نکاتی پیرامون این نوع رژیم آشنا خواهیم شد.

روند رژیم در برنامه یک ماهه به چه شکل است؟

روند پیشرفت این رژیم توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت به صورت مرحله به مرحله تنظیم شده است. در اولین مرحله یک برنامه ۴ روزه برای شما تنظیم و ارسال می‌شود. زمانی که این مرحله به اتمام رسید نیاز است تا شما گزارشی از روند تغییرات خود در طول این مرحله را تهیه و ارسال کنید. پس از این مرحله وارد مرحله بعدی شده و یک برنامه ۵ روزه متناسب با تغییراتی که داشته‌اید برای شما ارسال می‌شود. به طورکلی در طول یک ماه ۵ برنامه منحصر به فرد برای شما ارسال شده و شما می‌بایست پس از اتمام هر برنامه یک گزارش کامل از روند اجرای آن و تغییرات وزنی خود به متخصصین مرکز نیودایت ارائه دهید.

جالب است بدانید در مدت زمان اجرای برنامه شما به یک گروه تلگرام اضافه شده که در این توسط یک پشتیبان از مرکز نیودایت همراهی می‌شوید. در این گروه به تمامی سوالات شما پاسخ داده شده و در صورتی که بخواهید یک وعده غذایی را در برنامه خود تغییر دهید میزان کالری آن محاسبه شده و میزان استاندارد آن به شما اعلام می‌شود.

همچنین در این گروه می‌توان موارد مختلفی نظیر روش پخت و کالری غذاهای مختلف، فایل‌های ورزشی جهت کاهش وزن موضعی و مطالب تغذیه‌ای و انگیزشی را مشاهده کرد. پس از اتمام این برنامه اگر مایل به تداوم آن داشته باشید فرم ثبت نام جهت تمدید برنامه برای شما ارسال می‌شود‌. سپس می‌توانید رژیم خود را ادامه داده و به شکل اصولی به وزن استاندارد خود برسید.

رژیم یک ماهه درمانی

برنامه­‌های رژیمی درمانی همواره دارای قواعد و اصول خاصی می­باشند. مرکز رژیم درمانی نیودایت به صورت اصولی و برای اختلالات و بیماری­های مختلفی نظیر دیابت، فشارخون، نارسایی کلیه، کبد چرب، ناراحتی­های گوارشی مانند یبوست، نفخ، روده تحریک پذیر و سایر بیماری­ها برنامه­های درمانی تنظیم می­کند. در این مرکز رژیم کتوژنیک برای بیماران مبتلا به صرع و تشنج به صورت اختصاصی تنظیم می­شود.

همچنین رژیم فری گلوتن برای بیماران مبتلا به سلیاک به صورت تخصصی و موثر در بهبود وضعیت بیماری تنظیم می­شود. علاوه بر این برای شرایط خاص فیزیولوژیک مانند بارداری و شیردهی رژیم مخصوص طبق استانداردهای تعیین شده در معاونت بهداشتی تنظیم و ارائه می­شود. مرکز نیودایت برای کودکان و نوجوانان نیز که در سن رشد هستند به صورت حرفه­ای و ویژه رژیم مختص آن­ها را تنظیم می­کند.

در رژیم یک ماهه چه مواد غذایی مصرف می‌شود؟

یک رژیم غذایی ایده‌ آل می‌بایست حاوی انواع مواد غذایی و مغذی باشد. در این رژیم غذایی می‌توان انواع مواد خوراکی و مواد مغذی را مشاهده کرد. در واقع هیچ کدام از گروه‌های غذایی حذف نشده و متناسب با میزان کالری موردنیاز شما در برنامه قرار گرفته‌اند. در ضمن در رژیم یک ماهه نیاز به مصرف هیچ نوع از مواد غذایی عجیب و داروی خاصی نیست. همچنین با وجود پشتیبان و کارشناس مرکز نیودایت می‌توان وعده‌های غذایی مختلف را متناسب با میزان کالری آن‌ها جایگزین نمود.

میزان کاهش وزن با این رژیم

میزان کاهش وزن یکی از مهم‌ترین مواردی است که همواره در رابطه به رژیم‌های مختلف مطرح می‌شود. در این رژیم یک ماهه که توسط مرکز رژیم درمانی نیودایت طراحی شده می‌توان کاهش وزن حدود ۳تا۶ کیلوگرم را در طول یک ماه تجربه کرد. اما این میزان کاهش وزن به عوامل مختلفی نظیر متابولیسم بدن، سن و میزان پایبندی شما به رژیم بستگی دارد. در واقع این رژیم با سبک نوین طراحی شده و تمامی جوانب برای حفظ سلامت افراد در آن لحاظ می‌شود.

البته برخی افراد نیز تمایل به افزایش حجم عضلات و توده بدن دارند. مرکز رژیم درمانی نیودایت برای این افراد که تمایل به افزایش وزن دارند یک برنامه تغذیه اختصاصی در نظر گرفته است. این برنامه به صورت مرحله­ای و همراه با مصرف برخی مکمل­های غذایی معتبر می­باشد. این مکمل­ها بسیار معتبر بوده برای تهیه آن­ها می­توان به داروخانه مراجعه کرد. از دیگر امکانات برنامه افزایش وزن می­توان به وجود گروه انگیزشی آنلاین، پیگیری روزانه پشتیبان، و ارائه برنامه ورزشی برای حجم دهی عضلات اشاره کرد.

رژیم‌ های متعددی در فضای مجازی وجود دارد که ادعای این را دارند که می‌ توانند شما را در مدت زمان کم خیلی لاغر کنند. اما باید بدانید که این رژیم‌ ها اصولی نبوده در دراز مدت نمی‌ توانید به آن ها پایبند باشید. برای لاغر شدن لازم نیست که رژیم‌ های غیر اصولی بگیرید اما می توانید با یک رژیم یک ماهه منطقی و تغییر در سبک زندگی خود، کاهش وزن داشته باشید و با ورزش در یک ماه نتایج خوبی کسب کنید. ابتدا باید برای خود هدف گذاری کنید و برنامه‌ های خود را منظم نمایید. مثلاً در سه روز هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

شما می‌ توانید وزن خود را اندازه گرفته و ثبت کنید تا میزان موثر بودن رژیم را بسنجید. همچنین با کاهش کالری دریافتی خود و مصرف میوه و سبزیجات و نوشیدن آب کافی در کنار عدم مصرف خوراکی‌ های ناسالم به نتیجه دلخواه برسید. البته باید بدانید که استمرار در رژیم گرفتن خیلی ضروری است و شما می‌ توانید از رژیم دو ماهه، رژیم غذایی سه ماهه، رژیم غذایی پنج ماهه و حتی رژیم تثبیت وزن استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه رژیم یک ماهه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *